Fortsätt till huvudinnehåll

Imorgon: EM-final och Educating Essex 3

Dansk - och sportintresserad - som jag är kommer jag att bänka mig framför tv:n imorgon när Danmark möter Serbien i EM-finalen i handboll. Ifall Danmark vinner ska jag försöka hålla mig ödmjuk dagen efter, men det blir inte helt lätt. Även om jag inte pratar om det för mycket kommer jag antagligen gå runt med ett leende från det ena örat till det andra. Intressant det där med identifikation.

När det gäller Educating Essex lär temat vara hur en elevs prestationer i skolan påverkas av hur det är på hemmafronten.

Kommentarer

  1. Ja, jag slår följe med dig framför Educating Essex, EM-finalen får du däremot sköta på egen hand. Tv-sport är såååå tråkigt.

    SvaraRadera
  2. Det är lugnt. Vi är många ändå - och vi är starka! :D

    SvaraRadera
  3. Så är det Henrik. Än så länge. Så fort det har blivit ordning på skolan ska jag börja blogga om sport. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar